بیوگرافی آی نور نظری دختر بچه گمشده الیگودرزی، ماجرای گم شدن و عکس حرف تازه (2024)

آی نور نظری دختر بچه گمشده الیگودرزی کیست بیوگرافی و ماجرای گم شدن

آی نور نظری دختر بچه گمشده الیگودرزی از روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه حوالی ساعت ۱۹:۳۰ در روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز گم شده و حضور گسترده نیروهای امدادی و محلی و تلاش‌های شبانه برای یافتن آی نور دختر بچه گمشده الیگودرزی ادامه دارد. در ادامه بیوگرافی آی نور نظری دختر بچه گمشده الیگودرزی کیست با عکس و نحوه گمشدن وی را در مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی آی نور نظری دختر بچه گمشده الیگودرزی

در حالیکه وارد سومین روز گم شدن آی نور دختر ۳ ساله لرستانی شده ایم، نیروهای محلی، هلال احمر، انتظامی و بسیج در صحنه حاضر هستند و هرکه هرچه در چنته دارد رو می کند تا چشم مادر به آی نورش روشن شود، اما اینها کافی نیست و زمان هم به سرعت می گذرد به همین دلیل فرماندار الیگودرز از مردم خواسته است هرکه به هر نحوی که می تواند به منطقه مراجعه و در جستجوی آی نور کمک کند.

خانواده “آی نور نظری”، دختر بچه ۲ ساله از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن کودک ۳ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز شد و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

نحوه گمشدن

به گفته مهدی اداوی سرپرست فرمانداری الیگودرز روز پنجشنبه خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند

وی ادامه داد: ساعت ۵:۳۰ جمعه عملیات جستجو با استفاده از نیروهای بسیج و سپاه آغاز شده و تاکنون ادامه داشته اما هنوز منجر به یافتن کودک نشده است.

سرپرست فرمانداری الیگودرز با اشاره به استفاده از سه قلاده سگ زنده یاب برای یافتن این کودک، بیان کرد: همچنین با توجه به نیمه کوهستانی بودن منطقه از نیروهای آفرود و موتورسوارها بهره گرفته ایم.

اداوی ادامه داد: یک حلقه چاه در روستا وجود داشت که احتمال سقوط کودک می رفت، به طور کامل تخلیه شد اما اثری از این کودک در چاه یافت نشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع از دوربین های کوادکوپتر(دوربین باز هوایی) نیز برای جستجو بهره گرفته ایم اما تاکنون موفق به یافتن کودک نشده ایم و عملیات جستجو کماکان ادامه خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: از مردم این شهرستان درخواست می شود برای یافتن کودک گمشده در روستای سنگ سفید حاجی درویش الیگودرز همکاری کنند.

گفتنی است از غروب روز گذشته تاکنون، تیم‌های هلال احمر، انتظامی، بسیج و نیروهای محلی به جست‌وجوی آی نور مشغول هستند، اما تاکنون هیچ اثری از او پیدا نشده است.

بنابر گزارش ایرنا، ” آی نور” دخترک ۲ساله الیگودرزی از یک خانواده روستایی در ده سفید بخش مرکزی است که ظهر پنجشنبه حوالی ساعت ۱۵ مفقود می شود، ابتدا با کمک خانواده و همسایه ها همان اطراف را جستجو می کنند اما با فرا رسیدن غروب و نزدیک شده به تاریکی شب خبری از او نمی شود ولاجرم به هلال احمر اطلاع می دهند.

حالا بیش از ۴۰ ساعت است چشم مادر به صورت معصومانه “آی نور” روشن نشده، بی قراری های مادرانه به حد دیوانه کننده ای رسیده است، انگار همه اهالی دختر خود را گم کرده اند، روز و شب را برای یافتن دخترک و گرفتن و دیدن دوباره لبخند معصومانه اش بی قرار سپری می کنند و در جستجو هستند اما خبری از گمشده نمی رسد.

آی نور کودک لرستانی کجا گمشده

هزاران کیلومتر دورتر در روستای ده سفید الیگودرز لرستان، ” آی نور” ۲ ساله گم شده است و جستجوهای چند روزه برای یافتن اثری از وی تا کنون بی نتیجه بوده است و دوباره الیگودرز به همدلی ایران نیاز دارد.

حدود سه روز پر از اضطراب و فکر و خیال گذشته است و غروب ها برای مادر آی نور معنای دیگری دارد، غمناک تر و دلهره آور، کاش خورشید سوزان این روزهای گرم، غروب نمی کرد و نقاب طلایی اش روی شب کشیده می شد تا نکند آی نور در گوشه ای از زمین خدا تنها و معصومانه از سیاهی شب به خود بلرزد.

توضیحات مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پس از بی نتیجه ماندن جستجوهای محلی توسط مردم و خانواده، مفقود شدن این کودک ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه هفته گذشته به هلال‌احمر گزارش و بلافاصله چهار تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد.

محمد قدمی تصریح کرد: نیروهای آنست( سگ های زنده یاب) نیز در محل حاضر شده اند و تا این لحظه عملیات جستجو به صورت مستمر در حال انجام می باشد اما تاکنون اثری از این کودک یافت نشده است.

وی با اشاره به حضور نیروهای مردمی، بسیج و انتظامی در عملیات جستجو افزود: در اطراف این منطقه رودخانه وجود ندارد و جستجوی بی وقفه در اراضی حاشیه روستا همچنان ادامه دارد.

به گفته وی درخواست مجوز پرواز اورژانس هوایی الیگودرز به منظور ادامه جستجو ها برای یافتن کودک مفقود شده الیگودرزی مطرح شده است و بالگرد امدادی تا قبل از ظهر امروز به پرواز در می آید.

بیوگرافی آی نور نظری دختر بچه گمشده الیگودرزی، ماجرای گم شدن و عکس حرف تازه (2024)

References

Top Articles
The Best Mobile Games Of All Time
10 Funniest One Piece Moments
Funny Roblox Id Codes 2023
Golden Abyss - Chapter 5 - Lunar_Angel
Www.paystubportal.com/7-11 Login
Joi Databas
DPhil Research - List of thesis titles
Shs Games 1V1 Lol
Evil Dead Rise Showtimes Near Massena Movieplex
Steamy Afternoon With Handsome Fernando
Which aspects are important in sales |#1 Prospection
Detroit Lions 50 50
18443168434
Zürich Stadion Letzigrund detailed interactive seating plan with seat & row numbers | Sitzplan Saalplan with Sitzplatz & Reihen Nummerierung
Grace Caroline Deepfake
978-0137606801
Nwi Arrests Lake County
Justified Official Series Trailer
London Ups Store
Committees Of Correspondence | Encyclopedia.com
Pizza Hut In Dinuba
Jinx Chapter 24: Release Date, Spoilers & Where To Read - OtakuKart
How Much You Should Be Tipping For Beauty Services - American Beauty Institute
Free Online Games on CrazyGames | Play Now!
Sizewise Stat Login
VERHUURD: Barentszstraat 12 in 'S-Gravenhage 2518 XG: Woonhuis.
Jet Ski Rental Conneaut Lake Pa
Unforeseen Drama: The Tower of Terror’s Mysterious Closure at Walt Disney World
Ups Print Store Near Me
C&T Wok Menu - Morrisville, NC Restaurant
How Taraswrld Leaks Exposed the Dark Side of TikTok Fame
Dashboard Unt
Access a Shared Resource | Computing for Arts + Sciences
Speechwire Login
Restored Republic
3473372961
Craigslist Gigs Norfolk
Litter-Robot 3 Pinch Contact & DFI Kit
Moxfield Deck Builder
Senior Houses For Sale Near Me
Whitehall Preparatory And Fitness Academy Calendar
Trivago Myrtle Beach Hotels
Anya Banerjee Feet
Birmingham City Schools Clever Login
Trivago Anaheim California
Thotsbook Com
Vérificateur De Billet Loto-Québec
Funkin' on the Heights
Vci Classified Paducah
Www Pig11 Net
Ty Glass Sentenced
Latest Posts
Article information

Author: Ray Christiansen

Last Updated:

Views: 5923

Rating: 4.9 / 5 (69 voted)

Reviews: 92% of readers found this page helpful

Author information

Name: Ray Christiansen

Birthday: 1998-05-04

Address: Apt. 814 34339 Sauer Islands, Hirtheville, GA 02446-8771

Phone: +337636892828

Job: Lead Hospitality Designer

Hobby: Urban exploration, Tai chi, Lockpicking, Fashion, Gunsmithing, Pottery, Geocaching

Introduction: My name is Ray Christiansen, I am a fair, good, cute, gentle, vast, glamorous, excited person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.